jessicajosefin.blogg.se

Vilken dag är det?

Publicerad 2015-05-19 23:18:54 i Allmänt,

Fy nu är jag trött.. Skulle börja skriva och fick tänka efter vad det är för dag. Men tisdag är de ju och slut är den snart också.

Idag ha de varit en ganska intressant dag på jobbet när vi haft lite genom gång om bl.a. Brott i nära relationer, lite annan info och APT-möte. Så när man väl satte sig vid datan de sista timmarna var man ganska tjock i huvudet! 

Sen ha jag fått världen bästa tips av Ebba idag mää.. Men jag återkommer på den punkten! 😃


💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Jessica, 23 år gamla. Småstad tjej som flyttat från det mörka skogarna i Småland till de härliga stränderna på Väst kusten. Här får ni läsa om mej och mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela