jessicajosefin.blogg.se

Jag kommer inte på nån titel på det här inlägget..

Publicerad 2015-05-20 23:14:44 i Allmänt,



Äntligen har jag hämtat min nya router, för imorgon får jag mitt internet installerat och så har jag fått mina kläder från HM! 😃👍🏼 

Men man bli lagom sur när man ska koppla in router i uttagen bakom tv och upptäcker att de inte finns nått uttag där.. För att det uttaget sitter bakom sängen uppe på loftet. Varför sätter man det där uppe?  Så min sänggavel måste stå snett nu! 😁 SNYGGT! 

Men nu ska jag strax krypa ner i sängen och ladda batterierna. Ledig imorgon! 😊🙏🏼

Sjukt tråkigt inlägg blev det i dag men en dag som denna när man jobbar 9h händer inte mer! 😉 haha! 

Mjau! 🎀



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Jessica, 23 år gamla. Småstad tjej som flyttat från det mörka skogarna i Småland till de härliga stränderna på Väst kusten. Här får ni läsa om mej och mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela