jessicajosefin.blogg.se

Ännu en vecka som går mot sitt slut!

Publicerad 2015-05-24 21:53:00 i Allmänt,

Tjo! 

Haft en sjukt härlig helg! Jobbade tidigt i fredags så var hemma redan vid 16. Tog det lite lugnt innan jag stack till gymmet för att träna rygg och mage! 

Igår hade jag Lisa, Lisa och Casper hemma för att heja fram Mums-Måns till seger... Vilket vi lyckades jäkla bra med måste jag säga! 

Casper lovade att hoppa i fontänenen men ballade ur när Sverige väl vann! 😆

Idag har jag jobbat! Väldigt intresset dag på jobbet måste jag säga.. Sjukt skoj när det kommer såna dagar när allt går så jäkla smidigt och alla är på bra humör på alla enheter.  👍🏼 

Sen att mitt skrivbord gav vika det är ju en historia för sig. Haha! 

Nu ska jag snart sova har en väldigt spännande vecka framför mej. Vilket jag verkligen är taggade för! 

Over n out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Jessica, 23 år gamla. Småstad tjej som flyttat från det mörka skogarna i Småland till de härliga stränderna på Väst kusten. Här får ni läsa om mej och mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela