jessicajosefin.blogg.se

20150521

Publicerad 2015-05-21 21:32:42 i Allmänt,

Idag har jag varit ledig och jag har hunnit med massa saker.

Började dagen med en kopp kaffe och satte igång med att städa iordning i mitt förråd. Kände att jag hade farten uppe så jag passade på att dammsuga och torka av alla möbler.

Sen kom tekniken från Telia och jag har äntligen internet! 😃 #lycka

Slängde igång en tvätt och sen gick jag och tränade! 👍🏼 Träningen blev riktigt bra. Känner att jag är påväg tillbaka, men det går sakta...men säkert! 😊

Slängde mej i soffan och här har jag legat en stund nu och kämpat för att hålla ögonen öppna! 😉 haha! 


Ciao 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Jessica, 23 år gamla. Småstad tjej som flyttat från det mörka skogarna i Småland till de härliga stränderna på Väst kusten. Här får ni läsa om mej och mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela