jessicajosefin.blogg.se

20150624

Publicerad 2015-06-24 22:06:34 i Allmänt,

Hello! 

Mjukstart efter semestern.. Jobbade måndag-tisdag och idag har jag varit ledig!  ☺️ 

Tog en liten promenad på morgonen efter frukost.. När jag var på väg in genom min port efteråt så ångrade jag mej och var tvungen att gå in i butiken alldeles bredvid.

I två månader har jag sett en pälsväst som hängt därinne, och jag har inte vågat kolla vad den kostar.

Men vilket klipp jag gjorde 500kr kostade den och den har kostat 1499kr 👍🏼
BÄST!

Sen städade jag köket och toan. Resten av dagen har jag bara tagit det lugnt! 😌


Har bästa tipset på hur man gör en snygg bulle i håret! Kolla bilden 👇🏼

Västen! 😍

De nya inredningsdetaljerna!



Puss 🌺🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Jessica, 23 år gamla. Småstad tjej som flyttat från det mörka skogarna i Småland till de härliga stränderna på Väst kusten. Här får ni läsa om mej och mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela