jessicajosefin.blogg.se

20150621

Publicerad 2015-06-21 22:24:01 i Allmänt,

Hello! 
Först vill jag bara säga Grattis till syrran som fyller 28år idag!! 🎉💕 GRATTIS!! 

Söndag och sista dagen på årets semester! 😁 Nu väntas jobb hela sommaren! 😉

Har varit en ganska effektiv dag. Bla tvättat, lagat både en ordentlig lunch och middag. 👍🏼 

Var ute på en underbar promenad i shorts och linne. Nästan helt otroligt med tanke på hur vädret är för att vara juni! Han även med att sitta ute en stund och sola på förmiddagen! 😜

Nu har jag lagt mej i sängen och tänkte kolla på film. 




Puss å natti! 🌸😴

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Jessica, 23 år gamla. Småstad tjej som flyttat från det mörka skogarna i Småland till de härliga stränderna på Väst kusten. Här får ni läsa om mej och mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela