jessicajosefin.blogg.se

20150620

Publicerad 2015-06-20 21:56:29 i Allmänt,

Tjo! 
Nu är jag hemma på kusten igen och krypit ner i min säng. Oj vad jag har saknat den!! 😍

Var hemma ganska tidigt så jag packade upp min väska och slängde igång en maskin med tvätt! Sen tog jag en promenad till affären och handlade frukost och massa grönt. Tänkte göra en go sallad imon. ☺️✌🏼️ 

Tog en lite kvällspromenad innan, måste ju passa på när solen är framme. Sen hade jag lite ont i magen och det känns alltid bättre när man gått en sväng.

Midsommar var bra. Lugn! Var på det årliga midsommar firandet detta året hemma hos Emmy och Andreas. Vi åkte en sväng till Lammhult där vi dansade runt midsommarstången! 

Efter det gick jag till Becka och grillade! 


Ha de gött! 
Puss🌸🌺

Kommentarer

Postat av: Robex Lundgren

Publicerad 2015-06-20 22:13:15

fin bild

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Jessica, 23 år gamla. Småstad tjej som flyttat från det mörka skogarna i Småland till de härliga stränderna på Väst kusten. Här får ni läsa om mej och mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela