jessicajosefin.blogg.se

20150618

Publicerad 2015-06-18 22:46:36 i Allmänt,

Hej! 

Idag var jag och mamma en sväng i Vetlanda för att kika in på Fröken funkis! 😊 Hittade en ljusstake som jag tänkte skulle göra sig bra i köket! Jag återkommer med hur det blir när jag kommer hem! 

Sen åkte jag med mamma pappa och brorsan till Dans i Vrigstad och hittade ett snyggt träningslinne från NIKE som pappa köpte till mej! 😍 

Så med andra ord har det varit en bra och lugn dag. Även fixat det lilla jag behövde göra tills imorgon oxå. 😉 

Har anmält mej till Nivå 2 på poledancen och även lagt till stretch 1 dag i veckan. Tydligen ska de vara ganska hård stretch men det är precis det jag behöver. 😳✌🏼 

Såååå det var min dag! 
Natti och Glad midsommar! 🌺



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Jessica, 23 år gamla. Småstad tjej som flyttat från det mörka skogarna i Småland till de härliga stränderna på Väst kusten. Här får ni läsa om mej och mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela