jessicajosefin.blogg.se

20150617

Publicerad 2015-06-17 22:37:36 i Allmänt,

Snart dags att sova och nästsista kvällen som jag ska ta min antibiotika. Mår verkligen illa av dem tabletterna, som tur är de inte lika starka som sist! 

Har känt mej ganska omotiverad den senaste veckan, kanske inte så konstigt med tanke på tabletterna.. Men jag ska komma igång med lite rutiner nu efter semestern när jag har schema för hela sommaren. 

Har hittat dansen nu som är fruktansvärt kul att gå på, så tänkte träna mer efter den istället för bara styrketräning.. MEN först och främst ska jag hitta en hälsosam och balanserad kost innan jag kör på fullt ut!

Kosten slarvar jag mycket med men har skött den ganska bra nu den senaste tiden med lite extra mellanmål och ordentlig kvällsmat! 👍🏼 kanske inte alltid de nyttigaste alternativen men bättre än inget alls! 

Jag ska bli stark på insidan igen innan jag tar i tur med utsidan! 💚 

Men trots att jag är väldigt smal och inte tränat till 100% på länge så är jag glad att lite finns kvar.. 😇 får vara stolt för det man har! 


Nu bli det film och kvällsmat!

Ciao! 🌺✌🏼️



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Jessica, 23 år gamla. Småstad tjej som flyttat från det mörka skogarna i Småland till de härliga stränderna på Väst kusten. Här får ni läsa om mej och mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela