jessicajosefin.blogg.se

20150705

Publicerad 2015-07-05 21:02:04 i Allmänt,

Hej! 

Nu är jag hemma igen efter ett dygn i Helsingborg. Vi var ett gäng tjejer från jobbet som åkte ner till Agnes och festade lite!

Hade jätteskoj å trevligt! Slutade dricka ganska tidigt eftersom det var jag ska skulle köra hem! 

I går morse vaknade jag och mådde inte alls bra vilken jag tror hängde med hela dagen och kvällen i går.. Och även idag! 

Kom in genom dörren hemma och fick bara en sån klump i magen! 😔 

Nu ska jag lägga mej i sängen och kolla på film innan det här bli värre! 

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Jessica, 23 år gamla. Småstad tjej som flyttat från det mörka skogarna i Småland till de härliga stränderna på Väst kusten. Här får ni läsa om mej och mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela