jessicajosefin.blogg.se

20150207

Publicerad 2015-07-02 22:59:49 i Allmänt,

Hej! 
Börja inlägget med att säga ÄNTLIGEN!

Idag åkte jag ner till skrea för första gången i år.. Underbart väder att få lägga sig i en solstol och njuta av stunden. ☀️ 

Lyssna på pod och lämna verkligheten i en timme eller två! 😌

Ha sovit väldigt dåligt den senaste tiden.. Nån säger att det är fullmånen.. Jag vet inte vad det beror på.. Eller gör jag det?

Bäddade soffan så nu blir det andra natten på den. 😴

Men iaf.. imorgon är det fredag och jag slutar tidigt!! Såå härligt! 😃

Kram 🌺






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Jessica, 23 år gamla. Småstad tjej som flyttat från det mörka skogarna i Småland till de härliga stränderna på Väst kusten. Här får ni läsa om mej och mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela